Pages

Selasa, 22 Juni 2010

ekhem..ekhem

okho okho okho okho (ceritanya batuk :DD)
ekhemekheekhemekhem.. (waah bakal ada yg terjadi nih)
huhhhhhh (tarik napas panjang)..

hah gue mau nyanyi, tp krna takut klian klian ngedenger, dan pada sekarat mndngarnya,terpaksa gue batalin, dan gue walikan kpada pnyanyi yg lebih jago dr gue :)) gue nyanyi buat KAMUKAMUKAMU c herder ulele..
en isi lagu2 itu sama dgn khidupan gue..

Pergilah Kau
oleh: Sherina

Tak mau lagi aku percaya
Pada semua kasih sayangmu
Tak mau lagi aku tersentuh
Pada semua pengakuanmu

Kamu takkan mengerti rasa sakit ini
Kebohongan dari mulut manismu

Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah semua rasa bersalahmu
Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui

Tak mau lagi aku terjerat
Pada semua janji-janjimu
Tak mau lagi aku terkait
Pada semua permainanmu

Kamu takkan mengerti rasa sakit ini
Kebohongan dari mulut manismu

Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah semua rasa bersalahmu
Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui

Bertahun-tahun bersama
Kupercayaimu
Kubanggakan kamu
Berikan s'galanya
Aku tak mau lagi
Ku tak mau lagi huoo... Yeee...Hee...

Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah semua rasa bersalahmu
Pergilah kau
Pergi dari hidupku
Bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui

Pergilah kau
Tak ingin kutahui
Pergilah kau
Ku tahui



Cinta Begini
oleh: Tangga

Aku bisa terima...
Meski harus terluka
Karena kuterlalu,mengenal hatimu

Aku telah merasa..
Dari awal pertama
Kau tak kan bisa lama,berpaling darinya..

Ternyata hatiku benar
Cintamu hanyalah sekedar..
Tuk sementara..

Akhirnya kita harus memilih
Satu yang pasti
Mana mungkin terus jalani
Cinta begini

Kar'na cinta tak akan ingkari
Tak kan berbagi
Kembalilah pada dirinya
Biarku yang mengalah

Aku terima...

Saatnya kembali,nurani bicara

Ku tak bisa terima
Bila terus tak setia
Mengkhianati dia,menduakan cinta

Ternyata hatiku benar
Cintamu hanyalah
Sekedar.....Tuk sementara

Sebentar kutelah kecewa
Biarlah aku pergi
Nikmati luka ini
Perih ini....sendiri...



Why
oleh: Avril Lavigne

Why, do you always do this to me?
Why, couldn't you just see through me?
How come, you act like this
Like you just don't care at all

Do you expect me to believe I was the only one to fall?
I could feel I could feel you near me, even though you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to feel this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why

Hey, listen to what we're not saying
Let's play, a different game than what we're playing
Try, to look at me and really see my heart

Do you expect me to believe I'm gonna let us fall apart?
I could feel I could feel you near me, even when you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to feel this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, you think we could last forever?
Tell me, why

So go and think about whatever you need to think about
Go ahead and dream about whatever you need to dream about
And come back to me when you know just how you feel, you feel
I could feel I could feel you near me, even though you're far away
I could feel I could feel you baby, why

It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me

It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you
More and more each day
It's not supposed to hurt this way
I need you, I need you, I need you
Tell me, are you and me still together?
Tell me, do you think we could last forever?
Tell me, why


Without You
oleh: Mariah Carey

No I can’t forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that’s just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows
No I can’t forget tomorrow
When I think of all my sorrow
When I had you there
But then I let you go
And now it’s only fair
That I should let you know
What you should know

I can’t live
If living is without you
I can’t live
I can’t give anymore
I can’t live
If living is without you
I can’t give
I can’t give anymore

Well I can’t forget this evening
Or your face as you were leaving
But I guess that’s just the way
The story goes
You always smile but in your eyes
Your sorrow shows
Yes it shows

I can’t live
If living is without you
I can’t live
I can’t give any more
I can’t live
If living is without you
I can’t give
I can’t give anymore

Tidak ada komentar:

Posting Komentar